با رویا هات سر میکنم

صفای غم وفای اشک

صفای غم وفای اشک

با رویا هات سر میکنم

♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥
صفای غم وفای اشک صفای غم وفای اشک

با رویا هات سر میکنم

برای دل بستن به تو دل کنده بودم از همه

چشمامو رو هم میزارم هر چی ببینمت کمه

امشب دوباره اومدی تا حالمو بهتر کنی

 تا خوابمو لبریز یاس تا بغضمو پر پر کنی

حالا که قسمت دوریه با رویاهات سر میکنم

 دستامو محکم تر بگیر دستاتو باور میکنم

با رویاهات سر میکنم

حالا که قسمت دوریه با رویاهات سر میکنم

 دستامو محکم تر بگیر دستاتو باور میکنم

 با رویاهات سر میکنم

+++++++++++++++++++++++++++++++



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 10:18 بعد از ظهر | نویسنده : ♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥ |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.